fiskeskitt Skrevet Februar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Hei. Er det noe som kan hjelp meg med dette, eller har opplevd lignende? Har en Audi allroad 2001 2.5 tdi Quattro. CD-spilleren vil ikke lese CDene. Den har vært veldig dårlig siden jeg kjøpte den, men nå fungerer den ikke i det hele tatt. Får kun frem "Error", når den prøver å lese CDer. Hvordan ordner man dette? Må jeg kjøpe en ny CD-spiller?. Hvis det er det, vil det nok være vanskelig mtp alder og at den er lokalisert i bagasjerommet? Eller vet dere om hvor de selges? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Husk å lage ein meir beskrivande trådtittel. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Skitt/smuss på laseren? Åpne og rense linse med isopropanol og q-tips er hvertfall et billig forsøk :) fiskeskitt reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiskeskitt Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Det skal jeg prøve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2014 Husk å tørke meget forsiktig uten å presse på laseropphenget. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg