Gå til innhold

Tannstang bytte på Passat B5 1.8T Automat

Ranger emnet

SmokingFire

Anbefalte innlegg

har nylig kolidert bilen og tanstang mener jeg nå er defekt, har bilder fra ulykken vedlagt.. 

like etter ulykken pekte dekkene vær sin retning ut over, hvor venstre hjul ikke lenger fulgte rattet. bilen ble sendt på nermeste verksted for kun å gjøres i kjørbar stand slik at jeg kunne komme meg hjem fra en gjenværende 3 timers tur. de hadde byttet endeledd vet jeg. men helt siden ulykken har bilen kjørt som om det ikke finnes servo i bilen. rattet står sjevt til høyre og når jeg kjører så rettes ikke rattet etter en sving. 

vis jeg må ha ny tannstang, hvor finner jeg en rimelig en? og en som passer bilen. 

spør i vei om det er noe du lurer på om bilen

post-146169-0-23259800-1392132929_thumb.jpg

post-146169-0-34111600-1392132936_thumb.jpg

post-146169-0-31049800-1392132944_thumb.jpg

post-146169-0-80241200-1392132951_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan finne på høggeren men det er også billige på ebay og forskjellige tyske nettbutikker, jægermeister her på forumet ordner billige tyske deler ta kontakt med han og spør hva ein ny koster.

Ofte er det ikke stor forskjell på høggeren og ny del fra Tyskland/ebay spesielt om høggeren skal skru av snekka for deg.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høggeren,knoksen,knakki,bilopphøggeriet, kjært barn har mange navn.

Ofte tas ikke tannstangen av bilen og legges på nett men ofte har knoksen biler inne som har tannstag og da får man ofte skru den av selv evt att de tar den av fort deg mot ett tillegg i prisen.

Har du tenkt og ha bilen ei stund hadde eg kjøpt ny fra utlandet men om du skal selge bilen og ikke ha den så lenge hadde eg skrudd av ei selv på knoksen.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider