cclemon Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Hei. Ut i fra det jeg har sett, så er det en metallpakning mellom bremserøret og caliperen for bakhjulene på Passaten (B5.5). Skal denne skiftes ved bytte av caliper, eller beholder man den gamle så sant den er i orden? Tenkte det var greit å spør folk som har erfaring før jeg setter i gang med å skru alt i fra hverandre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Disse byttes :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Kommer til å lekke om du ikke bytter de. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cclemon Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Takker og bukker. Får ta meg en tur til Møller en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2014 Dette er en helt normal kobber ring/pakning. Dette fåes tak i flere steder, bl.a: Biltema, Tools, Hydroscand, Tess osv. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg