HåkonRokåsÅnes Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Hei folkens! Kommer nok en gang med et, sikkert ganske dumt spørsmål.. - Hva er den enkleste måten å få løsna hattehylla på? Har lett litt på nettet men har ikke funnet noe fornuftig. Er det mye styr? Jeg skulle fått skjært ut hull for høytalerne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 De bilene jeg har løsnet på hattehylla så har det bare vært å løftet hattehylla opp i framkant. Sitter i klips i framkant og styrespor mot vinduet. Har du prøvd det? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonRokåsÅnes Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 De bilene jeg har løsnet på hattehylla så har det bare vært å løftet hattehylla opp i framkant. Sitter i klips i framkant og styrespor mot vinduet. Har du prøvd det? Prøvde bare sånn raskt i stad, men fikk ikke til. Kan hende jeg stressa for mye og overså logikken i det, men det virka som en del arbeid... At ting ikke bare lages lettest mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 At ting ikke bare lages lettest mulig... Alt er lett da man kan det HåkonRokåsÅnes reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonRokåsÅnes Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Alt er lett da man kan det Haha, true that! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 http://www.benzworld.org/forums/w208-clk-class/1436224-diy-removing-rear-deck-headrests-subs.html Bruk pkt 1 til 8. http://mbclub.co.uk/forums/electronics/4782-howto-3rd-brake-light.html For å få ut hatthylla må du demontere nakkestøttene(hvis du har), ved å trykke NED en liten hvit låsetapp(2 stk ,en for hver arm på nakkestøtta) å deretter demontere disse. Deretter må C-dekselene demonteres. Letteste måte er å trykke inn øverste del av dekselet(mot tak/bakrute), SAMTIDLIG som du presser det mot bagasjerommet(fungerte best på min c280 w202), deretter er det bare å "nappe" ut resten av dekselet mot midten av bilen. Dekselet løsnes ved å dra det mot deg i kjøreretning. Deretter er det bare å vippe opp hattehylla i front(etter att låsesplintene er fjernet) Du kan også googlesøke "remove rear deck shelf w202" Sjekk linkene å lykke til! . HåkonRokåsÅnes reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonRokåsÅnes Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Var mer arbeid enn jeg regnet med, men skal prøve det! Takker for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg