gompilomp Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Hallo har kjøpt meg en opel vivaro varebil. Lyst til å bygge en kasse i den noen som har no ide som vil anbefale kasse, har tenkt på Bandbass kasse med port inn i kupen. burde jeg gå får 1 porta kammer eller port i begge kammerene? eller har Noen no bedre ide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hva med aktiv sub under setet? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Det blir litt stusslig syntes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Ingen flere forslag her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Bandpass er nok fint i dette tilfelle ja, hvis du får tak i et element som trives i bandpass, og du får med de dataene du trenger for å regne ut riktig kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hva burde tuninga ligge på? Port i ett kammer eller i begge kammerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hva burde tuninga ligge på? Port i ett kammer eller i begge kammerene Kommer litt an på hvilken sub du skal bruke. Jeg ville testet med port i et kammer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Jeg har 4 av disse http://www.amazon.com/gp/aw/d/B003PJ6TM6 liggende som jeg hadde tenkt å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg