hel1earn Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Ei jente som er helt frelst av Mercedes og er fast bestemt på at dette skal være min førstegangsbil nå som jeg straks skal kjøpe meg en. Sitter både på finn og autodb og ser, og kom over den her:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45028652Da jeg ikke har noe peil på bil sånn i det store å det hele må jeg nesten spørre dere om det er en OK førstegangsbil? Om jeg ikke blir å kjøpe denne, er det nok en i samme duren, for syntes E-klassen er den fineste, og vil ha noe ala det der. Bosetter meg i Tromsø etter sommeren, noen som vet om det kommer til å bli noen problemer på vinterføre med disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hvis du er ute etter fin vinterbil som kommer seg godt frem, så er vel ikke en mercedes med bakhjulstrekk og automat det mest ideele kanskje :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel1earn Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Trenger ikke den bilen som er best på vinterføre altså, så lenge den kommer seg opp å fram :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Mercedes er biler med flotte kjøreegenskaper og ikke så værst og se på heller. Du skal være obs på rust på biler eldre enn 2003 og de har en svakhet i forstilling og fjærer. Når det gjelder vinterføre så går det bra så sant du ikke velger billigdekk. Kjøp dyrere kvalitetsdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg