golk killer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Etter rykter osv skal det være biltreff i bergen (ikea åsane). Etter et godt opptreff i går skal det vel bli bedre i dag!! Håper alle bergensere tar turen hit! :dude: Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Samme har jeg hørt.Oppmøte klokken 2030 på Ikea visstnok..tja hvorfor ikke?:D :D :D Jeg og en hel gjeng kommer iallefall. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Den er god!! det er no et godt tegn på at jungeltelegrafen funker bra!! Håper på et godt møte i dag og!!! MVH Burgunder golf uten eksos anlegg, det kommer i morgen når butikkene åpner, hehe!!! DTM!!!!!!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 hehe... konge om vi får bra oppmøte 2 dager på rad... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Må bare bli bra!!! håper det kommer litt staylete biler og ikke sånne pappa biler!! Det skulle vist være MC\Bil Treff!! Gøyt når det skjer noe for bilinnteriserte ungdom!! Purken er jo helt idiot!! det er jo bedre at vi holder sånne treff istede for å gå drive med stoff og faen skap!! jaja det er jo bedre at de tar oss istede for narkiser osv!! angry Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 jungeltelegrafen er iallefall igang..jeg har fått enormt med meldinger angående treffet hoho:D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Gogo..håper det kommer en del idag og! :D Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Det er ikke vits i og "slite" ut treffa da, er ikke så gøyt lenger vis man skal ha hver dag heller da..Halve gøyen er jo også når purken kaster oss vekk, og alle kjører sammen Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Crusing natt til 1.mai, info URL=http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34261]her[/url] Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Crusing natt til 1.mai, info her Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 treffen som var/skulle være i loddefjord den 11 april.. hvor i helsvette var den?? sto på vestkanten jeg og vente.. men nei.. kom en del folk..men de stakk like fort som de kom.. og jeg rakk ikke å henge meg på..(var inne i butikken,ble innesperra av ei gammal fitte kjærring, og ellers meget trangt) hver gang jeg skulle kjøre ut etter div rånere... så nå lurer jeg.. hvor var egentlig den jævla treffen?? for på vestkanten var den så langt i fra..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by The cowboy så nå lurer jeg.. hvor var egentlig den jævla treffen?? for på vestkanten var den så langt i fra..hehe [/b] Du var nok seint ute da... Vi ble jaget av politiet setter ca. 20 min... Flyttet oss til IKEA i karavane... Morsomt!! :) Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by M3 CSL Du var nok seint ute da... Vi ble jaget av politiet setter ca. 20 min... Flyttet oss til IKEA i karavane... Morsomt!! :) typisk min flax det..hehe.. men jeg sto på esso fra ca kvart over 8 til rundt halv 11 trur jeg.. kjørte litt rundt og men.. så at vestkanten hadde sperra p-plassen som var tiltenkt treffen :(..så jeg måtte bare pent vente til noen kom og jeg kunne spørre hvor nå!! jaja.. ingen fare skjedd.. men til neste gang.. bruk lagunen.. litt lettere der..selv om taket er sperra så er det en del steder å stå på hvertfall..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Og endel innkjøring forbudt skilt helt uvillkårlig plassert rundt på områdene der oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg