taxi82 Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Hei. Har ett problem med høyre bremsecalipter bak. Skulle skifte bremse klosser på min passat 06, men får ikke tilbake stempelet på calipteren. Det sitter bom fast, prøvd å presse/skrudd det tilbake men vil ikke rikke seg 1 mm! noen forslag på hva dette er eller noe tips på hva jeg kan gjøre? denne har elektronisk parkbrems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Må ikke dette nullstilles med diagnose? Det heter forresten caliper, ikke calipTer :P Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 jeg er ikke sikker på det. Men det er godt mulig det må nullstilles med diagnose! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Hjelper denne? ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxi82 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2014 Takk. dette hjalp meg. har også funnet ut att dette må nullstilles med ett diagnose apparat. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Nullstillingsverktoy-for-elektronisk-parkeringsbrems-EPB-151364/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg