Gå til innhold

ØK: Golf G60 Rallye

Ranger emnet

Integrale

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant denne på Autodb.

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=395655

Den ser jo ganske fet ut. Og rimelig.

Eg hadde sjøl en G60 Rallye Som eg solgte for 90.000,- For knappe halvannet år siden. Sinnsyk gøy bil! :D

Her er et fint bilde av gamle bilen min.

http://espen.honda-tuning.org/gallery/Golf-gti-16v/Rallye3

Gasspedalen er den til høyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stunt

Fant denne på Autodb.

[/url]

den har jeg ringt på... selger sier at han har byttet bremser osv, men ingen kvitteringer foreligger. derfor har jeg valgt å glemme denne. dessuten var de originale skinnsetene i bilen stjålet! men ellers så er det en pen rallye det der tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke kvitteringer på at det er nye bremser på bilen. Det er jo bare til å se sjøl med egne øyner det. Ta bilen opp på bokk eller jekk, Så sjekker du sjøl om foringer er bra. Du tar bare et kraftig langt Skrujern mellom foringene eller stagene og jekker på de. Da merker du for om de er brae eller dårlige. Bilen ser meget bra ut den. Visst han ikke har kvitteringer på g-laderen så kan jo du fort sjekke opp i hva den lader. Og se etter hvor stort ladehjulet er.

Du skal leite lenge for å finne en som er så fin og rimelig som denne.

skinnintr. er ikke så veldig vanskelig å få fatt i heller. det er jo Delskinn som er orginalt i de fleste Rallyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stunt

Du trenger jo ikke kvitteringer på at det er nye bremser på bilen. Det er jo bare til å se sjøl med egne øyner det. Ta bilen opp på bokk eller jekk, Så sjekker du sjøl om foringer er bra. Du tar bare et kraftig langt Skrujern mellom foringene eller stagene og jekker på de. Da merker du for om de er brae eller dårlige. Bilen ser meget bra ut den. Visst han ikke har kvitteringer på g-laderen så kan jo du fort sjekke opp i hva den lader. Og se etter hvor stort ladehjulet er.

Du skal leite lenge for å finne en som er så fin og rimelig som denne.

skinnintr. er ikke så veldig vanskelig å få fatt i heller. det er jo Delskinn som er orginalt i de fleste Rallyer.

nja du sier noe. men jeg har alltid hørt at når selgeren ikke har kvitteringer på ting - så betyr det at de delene er slitt. men den står tilsalgs enda ser jeg, kanskje jeg burde dra og ta en titt på den. hvor får jeg tak i originalt rallye interiør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke noe å si på kviteringer. du ser jo selv om deler er byttet... Når man sier at motoren er overhalt og han vil ha MYE pris-tilegg så kan du spørre om kviteringer. men om ikke bilen overstiger så veldig mye de andre bilene på nett, så trenger du ikke det....

men hvorfor vag!? Ville heller kjøpt en grale!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

hakke noe å si på kviteringer. du ser jo selv om deler er byttet... Når man sier at motoren er overhalt og han vil ha MYE pris-tilegg så kan du spørre om kviteringer. men om ikke bilen overstiger så veldig mye de andre bilene på nett, så trenger du ikke det....

men hvorfor vag!? Ville heller kjøpt en grale!

hm, hvorfor vag? det har jeg spurt meg selv om mange ganger. sannheten er vel at jeg ikke gidder å ta meg råd til å kjøpe en strøken Integrale. enkelt og greit. hehe. dette blir jo førstebilen min, så jeg gidder ikke å kjøpe en italiener som må stå vinterlagret. lurer på om jeg skal ta en titt på den rallyen gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du ikke dumt i. Ta deg en tur og prøv den. Se på bremser,understell,foringer og prøv den skikkelig. Dvs. skam skjør den litt, så merker du fort om bilen er bra, med tanke på girkasse Vibrasjoner og slikt.

Sjekk g-laderen, og når registeret var skiftet sist.

Lykke Til med bilkjøpet. Rallye er Garantert en artig bil! Og ikke minst Fet!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

nja du sier noe. men jeg har alltid hørt at når selgeren ikke har kvitteringer på ting - så betyr det at de delene er slitt. men den står tilsalgs enda ser jeg, kanskje jeg burde dra og ta en titt på den. hvor får jeg tak i originalt rallye interiør da?

Jeg trur ingen setter på slitte bremser.

Bremser er en ting som er VELDIG lett å skjekke. Kjenn på skiva etter kant. Se på klossene hvor tjukke de er.

__ ____

\\_/_|__\__

=|(o)_|_(o)_\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne ligner grusomt på den gamle rallyen til en kammerat.sto bøttestoler i den men han byttet de med noen fæle cl stoler han fikk av meg før han solgte den.ikke sikkert det er denne men hvis det er den så må du ivertfall gå ordntlig over den for den har vært løen

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

denne ligner grusomt på den gamle rallyen til en kammerat.sto bøttestoler i den men han byttet de med noen fæle cl stoler han fikk av meg før han solgte den.ikke sikkert det er denne men hvis det er den så må du ivertfall gå ordntlig over den for den har vært løen

ja den er jeg ikke interessert i lenger. vet noen om noen andre rallyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!opp goddammit!

det kryr ikke av disse bilene skjønner jeg. begynner å haste nå, innen en måned må bilen være i hus!

Si ifra hvis DU vet om en pen rallye tilsalgs. kanskje du har en selv og har lyst til å bytte bil kanskje...? :P

en ganske rå en tilsalgs på autodb nå, men motoren må overhales, så jeg tror ikke den er interessant.

439717-bilde1-img_0096.jpg

Rå er`n iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider