aleks104 Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 f... Noen som har no forslag til hvor i helvete man skal trekke støm ledningen fra batteriet gjennom torpedo veggen???? (BMW 318iS E-36) MÅ MAN BORRE???? Har snart plukka fra hverandre alt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Pleier vel å være ferdig hull som er dekket med noe gummi greier.. Hvis du finner noe sånt er det bare til å skjære hull.. Eller du kan se om du klarer å lure ledning inn et hull som allerede er brukt.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunDragon Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Jeg monterte basskasse i min 318iS for to helger siden. Trakk strømkabelen på høyre side av bilen så den kom opp under batteriet. Ta opp batteriet av bilen og kjenn under den "metall-plata" som batteriet står på. Skal være en ekkel klebrig gummiforing der du kan lage hull i og trekke gjennom slik at den kommer oppunder der beina til passasjeren sitter. Vet ikke hvor bra denne forklaringa var, men kan sikkert prøve å skrive mer konkret hvis du vil det... Siter -92 BMW 318iS Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 problemet er at det ikke går noen ledninger gjennom den j... torpedoveggen!!!! var noe som kunne minne om ett slik hull under batteriet så jeg men det var ikke mulig å få hull der.(metall) begynner å bli lei nå!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunDragon Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Hullet som jeg hadde var under batteriet og mot høyresiden av bilen, altså antakeligvis der du står og ser. Jeg hadde en ledning igjennom denne gummisaken, men husker fanken ikke hva den gikk til foran der. Var en liten svart en. Hvis du løsner dekslet over der passasjeren skal ha beina ser du noen ledninger som går til høyttaleren som er på siden, bak disse ledningene var gummien, kanskje du kan se den fra den siden... Siter -92 BMW 318iS Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg