740stian Skrevet Februar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 hei, under monteringen av hid-kit i tåkelysa på min omega var jeg så dum at jeg kappa ledningene som går fra ballast til pærene. aner ikke hva som kan ha skjedd men nå er det vertfall helt dødt der fremme, sikringa er hel. ingen tegn til liv i verken + eller - , målt med multimeter. snakker altså om selve ledningene som er der orginalt og ikke xenon kitet. Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Altså du kappet ledningene til xenon kitet?Mens det var strøm i de eller når alt var avslått?Har du koblet vekk xenon kitet og prøvd? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg