Gå til innhold

Golf III ønskes kjøpt!

Ranger emnet

[TT]

Anbefalte innlegg

Ønsker og kjøpe meg en golf III.

Kriteriene er at det er en 92-96 mod. 1.8L (90HK'ern). Helst 3 dørs med mørk lakk (sort/grå e.l.) men alt av interresse.

Noen som vet om en tilsalgs? Gjerne med litt 'styling'.

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som skal selge en 95mod cab, den er mørk blå av farge, veldig pen farge, hadde samme selv og veldig mange skrøyt av fargen...

Følger med 17" Ikke senket, supersprint bakpotte,golf 4 lykter

prisen er rundt 80000, kan sikkert prutes..

Pm meg hvis Interssert...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp en bil som har vært kjørt av voksne..

Prøvde en golf jeg var og kikket på, tidligere eieren var en 18 åring, og han hadde kjørt på den 50 000 km, den var helt løs i styringa, det klakket og bråket, var som om noen hadde helt saus i girkassa. Så prøvde jeg den jeg eier nå, den var helt konstant, null slark, riktig i girkassa og "tight" og fin..

også var eksteriør/interiørt overasskende godt tatt vare på..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

kjøp en bil som har vært kjørt av voksne..

Prøvde en golf jeg var og kikket på, tidligere eieren var en 18 åring, og han hadde kjørt på den 50 000 km, den var helt løs i styringa, det klakket og bråket, var som om noen hadde helt saus i girkassa. Så prøvde jeg den jeg eier nå, den var helt konstant, null slark, riktig i girkassa og "tight" og fin..

også var eksteriør/interiørt overasskende godt tatt vare på..

Så det du mener da er at hvis du skal selge bilen din en gang, så fraråder du alle å kjøpe den siden den har vært kjørt av en ungdom...

En bil bør ikke være så veldig mye penere kjørt av en voksen enn en ungdom...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jackass

Så det du mener da er at hvis du skal selge bilen din en gang, så fraråder du alle å kjøpe den siden den har vært kjørt av en ungdom...

En bil bør ikke være så veldig mye penere kjørt av en voksen enn en ungdom...

Nei for jeg er en god sjåfør ( :D ) men det er ikke alle andre nye billister...

Jeg bryr mer enn bilen min enn noe annet, steller den som om den var en liten unge..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

nei sier ikke at dette er tilfellet alltid, men det er større tjangs for at en ung og uerfaren billist presser bilen for mer enn det den har godt av.

Bilen min er kjørt av en mann på 69 år, han har eid den hele tida og har stellt godt med den.

Daukjørt med andre ord!:D :D :D

Næda, bare kødder litt med deg!;)

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider