jokkedumpapp Skrevet Februar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2014 Hei har noen sommerdekk som jeg ikke har bruk for, det er typen Continental SUV/4x4 225/75R16 disse er nye i 2013 og kun kjørt med i 1mnd tid. SELGER DISSE BILLIGE da jeg har kjøpt noen større hjul til bilen min. Ta kontakt om du er innterisert. Pris kan diskuteres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2014 Alle annonsar skal postes under kjøp og salg. Husk også prefiks forran alle trådtittlar på kjøp og salg. (Selges: Resten av trådtittelen.) eller (Kjøpes. Resten av trådtittelen.) avhengig om du vil selge eller kjøpe noko. http://www.bilforumet.no/topic/264721-regler-for-kjop-og-salg-les-dette-for-dere-poster-viktig-info-til-firma/ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg