jantol Skrevet Februar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2014 hei. jeg har en omega a stasjonsvogn som jeg har ødelagt diffen på, og er da usikker på hvilken type diff jeg har på, og hvilkene differ jeg kan bruke, har fått tilbud om diff med og uten sperre men er usikker på jeg har stor eller liten diff fra før av :/ har litt lyst på originaldiff med lamell om dette finns/går ann å montere. så hviss noen har en liste over de forskjellige "dffnavna" til opel omega a, å hadde gidde å skrevet de her hadde det vert konge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Februar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2014 hei er det ikke bare og gå inn på mekonomen å skrive inn regnummer så kommer all info om bilen opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantol Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2014 fant lite om selve diffen på mekonomen sine sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg