pasadena-mk2 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 hei jeg har kommet over en nissan almera. problemet er at når jeg sitter i bilen å starter den opp så får jeg ikke bilen til å reagere på gira.. jeg kjenner at det ikke er noe problem med chluthcen og når jeg prøver å sette bilen i gir så kjenner jeg at gira smetter på plass sånn som det skal.. det er ingen ulyder fra giret.. jeg skjønner virkelig ingen ting av den bilen -.- håper det er noen her som har hvert borti noe lignende før.. på forhold takk :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Det kan være at clutchen tar litt lengre ute enn du trur. Eg vart sjølv litt lurte av dette på ein bil, eg måtte sjekke at bilen faktisk var i gir.Du kan sette bilen i eit lågt gir å kjenne på kor lett det er å trille den. Viss det er for lett, så er det ingen mekanisk forbindelse mellom motor og hjula.Eller så kan den eine eller begge drivakslingane være vekke. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena-mk2 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 skal prøve det, for nå kan jeg bare sette bilen i hvilket som helst gir og bare sleppe clutchen uten at det skjer noe -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg