Bullpit Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Hei,Har som emnetittel sier en 1997 c180 med merksnodige elproblemer.Det første som streiket var sentrallåsen, byttet batteri i nøkkel uten at det hjalp, og da den mekaniske nøkkelen var ødelagt ved kjøp av bil måtte man ty til NAF for å komme seg inn.Bilen startet og alt funket bortsett fra sentrallåsen, el vinduene/takluke, vinusviskere, blinklys (nødblink funker) og knappen for varmetrådene i bakruten lyser ikke opp når man trykker på den.Etter to dager var bilen tom for strøm, og fikk hjelp med startkabler, da funket ALT.Funket fint i ettpar dager igjen før bilen på nytt var tom for strøm. Har nå handlet nytt batteri men nå er det dødt i nevnte ting ovenfor igjen.Bilen starter helt fint, alt annet funker helt fint. Alt av sikkringer er sjekket og dobbeltsjekket.Så da sitter jeg igjen med en følelse av at det kan være ett rele som lager krøll for meg...Har sjekket under dekslet bak sikkringsboksen i motorrommet, og der sitter det 5 små releer.Noen som vet hvilke(t) av disse som styrer hva? Klarer ikke å finne noen brukbar oversikt over releene noen plasser.Og noen prater om ett litt avlangt stort rele som styrer flere ting, men dette finner jeg ikke noen steder, bare de små.Noen som har peil på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg