Øyvind B. Jakobsen Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 hei lurer på hvordan man fester de svarte pyntelistene på dørene. den jeg hadde på bilen min fløy av i dag når jeg var ute å kjørte, og evt hvor kan jeg kjøpe enn sånn list. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 De kommer med klips som skal inn i hull i døra. Det sitter sikkert igjen en stål-del på døra. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind B. Jakobsen Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 både den stål-delen sitter igjen og klips sitter igjen. må jeg av med dør trekket på innsiden eller kan jeg bare dytte klipsen inn i døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Skal bare være og dra løs den stål-delen. Klipset gir ganske lett etter. Du bør få fjernet det gamle limet på døra ellers så vil den nye lista sitte dårlig. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg