Magnus Nilsen Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei! Har en 97' passat som er chippa, turbo er 3 mnd gammel. Turbo lader sinnsykt ujevnt fra 1-1.3bar, N75 ventilen er bytta Noen som har hatt samme problem, evt vet hva jeg må gjøre for å fikse det? Kan det være defekt LMM? da bilen "nykker" under fult pådrag, pga at turboen lader ujevnt. Mvh Magnus Nilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 1-1, 3 bar? Hvordan "nykking" får du da? Sjekka om Det er fuelcut? Justert ned turbo trykk litt? Letteste er vel og starte med en diagnose :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Nilsen Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 den lader ujevnt fra 1-1,3 bar, turbotrykksmålern hopper fram og tilbake fra da 1-1,3 bar. - Det er ikke fuelcut, kan jeg si ganske sikkert, da den fortsatt akselererer brukbart, virker som at turboen ikke får nokk luft. LMM er ikke 100% heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Har du sjekka alt av vakum slanger og rør? Tatt diagnose på den? Hvor er det du holder til hen eventuelt, for jeg har litt turbo deler liggende du kanskje kunne prøvd før du investerer i nye deler ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Nilsen Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Kan det være en gammel feilkode fra den forrige N75 ventilen tror du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Februar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2014 Det kan jo seff være det. Men lite sannsynlig hvis du har slettet feil koden før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Nilsen Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2014 "reseta" bilen idag, og det viser seg da at LMM ikke fungerer i det hele tatt, så regner med det er den. blir bytta snarest, tilbakemelding kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn79 Skrevet Mars 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2014 Lykke til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Nilsen Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 Har ikke fått bytta den enda, men merker at bilen går dårligere å dårligere, tyder vell på gåen lambdasonde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Nilsen Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2014 Da har jeg hatt bilen på verksted, de finner det ikke ut. testet ny LMM uten resultater testet for lekasjer, byttet alt av innsug, og vakumslanger, uten resultater Merker også at bilen akselerer dårligere etter jeg bytta N75. turboen lader også av og til maks 0.9, før den går opp og lader til 1-1,3 bar og hopper opp å ned. Trenger virkelig hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg