Darkstar Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Puff Hei skal bytte måler opp til min. 2 bar :) men har ikke planer å kjøre over 1.5 de første ukene, går forsåvidt godt nok på 1.2.... Har lurt på litt flere målere, men vet ikke hva jeg skal ha helt enda + at plassering er ikke akkurat så lett....:) Hvilke merke/type målere skal du ha da? Finnes det ikke noen med hvit bakgrunn og et blålig lys i? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by Puff Hei skal bytte måler opp til min. 2 bar :) men har ikke planer å kjøre over 1.5 de første ukene, går forsåvidt godt nok på 1.2.... Skal du opp på 1,5bar eller mere ville jeg montert justerbar progresiv bensintryks regulator for at den skal få nok bensin.. Hadde på min samme proble som du hadde med på min smalt det noe jevelig mår slangen sprak, det var den ut fra colleren på min som smalt..:) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har målt med bredbåndslambda, er ganske feit enda, men skal monteres bensin regulator ja. Lurer på om Greddy målerene er hvite (hvis jeg ikke husker feil), er ikke sikker på lyset, men det lar seg jo alltid forandre. Blir autometer målere på meg, tror jeg da, ikke bestemt meg 100% enda. Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by Puff Takker. Skal sette på nytt bensinfilter i kveld, har akkurat kjøpt nye plugger, hehe denso , men etter ha lest de linkene du postet går jeg over til ngk.:D skal se nærmere på de workshop manualene når jeg kommer meg hjem, lurer på hva faen jeg kobla fra, hahaha, sikkert ikke noe viktig siden bilen fungere som "normalt" mvh Puff Funnet ut ka du koblet bort? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Fannt aldri ut hva som ble frakoblet, siden bilen fungerte som normalt var det ikke så enkelt :D Nå sliter jeg med å få bilen ferdig til jeg skal selge den, sette på ny sinter først nå, så blir det salg av gtr'n min. vet du om noen som skal ha? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Jeg SKAL ha snart.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Kan sende info om bilen på pm til deg :) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Du har pm. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Fikk koblet på ny dumpventil i går, en Turbo XS RFL. Men hører en liten hvese lyd når motoren går på tomgang, kan det være lekkasje i en trykk slange? Greide ikke å lokalisere lyden i går kveld, men bilen fungerer tilsynelatende ok. Og de som kjører med Turob XS RFL på GT-R, hvor mange skiver har dere lagt i mellom på justeringen for å få råeste lyd. Er det forskjell hvor mange skiver man må legge i mellom forhold til hvilket trykk man kjører? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hadde 4skiver på min, det har med hvor fort den åpner når men slipper gassen, Får når du har turbotrykk på bilen er jo trykket lik oppå og nuder i ventilen.. Men har du fåt fjærna katen?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg har 4 av de 6 skivene, synest den slipper litt jævli tidlig, blir lyd på 0.1 bar :( Synest den bråker noe jævli, fjortisene brå snur med en gang de hører lyden :D men ingen som tror det er turbo da....:D Var å så på 17" felger i går, var noe gråe OZ felger med gullskrift, vet noen hva de heter?? prisen var ganske grei, så vurderer å kjøpe felger:) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Darkstar Og de som kjører med Turob XS RFL på GT-R, hvor mange skiver har dere lagt i mellom på justeringen for å få råeste lyd. Er det forskjell hvor mange skiver man må legge i mellom forhold til hvilket trykk man kjører? Det står litt om det her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=23398 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Mr.X Hadde 4skiver på min, det har med hvor fort den åpner når men slipper gassen, Får når du har turbotrykk på bilen er jo trykket lik oppå og nuder i ventilen.. Men har du fåt fjærna katen?? Skal ta det seinere i dag, fikk henta røret i går... Den ombygde 323 GT-R sedanen går hvist med 6 skiver + et par ekstra... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by arildh Det står litt om det her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=23398 Så det er altså luft som lekker ut ventilen når bilen går på tomgang? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det er egentlig bare å stikke fingern inn i ventilen å kjenne om stempelet beveger seg når den står på tomgang. Du vil vanligvis høre at motoren jager litt på turtall også hvis den lekker. Dess strammere du har den jo mere "waf-fa-fa-fa" lyd får du egentlig :) Jeg synes egentlig den ventilen ikke er noe spes. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.