kj37il Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 skal ta ut dørpanelet mitt og har berre igjen å få av vindussveiven, men får det ikkje til. nokon som kan hjelpa meg med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2014 Dra av plastik coveret på sveiven og du kan trekke sveiven av. Det må skyves av sveiven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kj37il Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2014 har tatt av plasten, men er det berre til å dra det rett av då ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 På 190 som jeg hadde var det bare og skyve av plast coveret på sveiven og da kom den av. Låsingen for sveiven sitter på plast coveret for sveiven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kj37il Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Okei, takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg