Turbo-Am Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Hallo.. Har søkt litt rundt, men ikkje nokke nokke tråd om dette ennå.. Men er det noen som veit hvordan kompresjonsforholdet i orginale 1,8 motoren som kom i G3 er? Har ein stående som e har løst te å prøve enten doble gassere eller turbo på, alt ettersom hvordan kompresjonsforholdet er.. Noen som veit?? Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Stort sett 10:1 Mer egnet til doble Webere enn snurre ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Ok, altså meir holdbart med doble gassere enn turbo altså.. Takker for svar ;) Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Litt drøy komp til turbooppsett. Doble gassere går meget bra, står litt om det i DENNE TRÅDEN, dog er det mye synsing, vas og direkte feilaktige påstander hele veien i den! Hexagon som kommer inn på slutten vet dog meget godt hva han snakker om Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2014 Jeg har laget en guide for utregning av Weber DCOE og dyseoppsett (grunninnstilling) - http://www.bilforumet.no/topic/269957-guide-beregne-dyseoppsett-2x-weber-dcoe/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.