Vitara Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Hei, Spyleren på frontruta mi ser ut til å ha tatt kvelden. Jeg får spylerveske på bakruta og det ser også ut som spyleren på front lyktene fungerer. Bryteren inni bilen fungerer da viskerbladene går når jeg trykker inn spyler hendelen. Jeg hører ikke pumpea går når jeg har tenninga på og prøver. Er det noe rele eller sikringer som det pleier å være problemer med eller noen andre velkjente problemer noen kjenner til.? Takker for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Vanlig feil på disse. Bytte spylermotorn så er det iorden igjen. De sitter bak frontfangern på venstre side. Bare løsne fangern og innerskjermen så kommer du til. Den innerste av dem er til frontruta. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vitara Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2014 Takk for hjelpen, det var det som var problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Desember 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2014 Regna med det Håper du bytta den før nå :P Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otilie Skrevet Juni 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2019 Hei. Har samme problemet og har byttet motoren, men funker fremdeles ikke. Hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juni 28, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2019 Har du byttet riktig motor? Har du målt om det er strøm til pumpa? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein G Skrevet Januar 14, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2022 Hei, har tilsvarende problem på bakruta på min Grand Vitara 2006 mod. Trolig bare å bytte spylermotoren bak. Er det 2 like spylermotorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 14, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2022 2 timer siden, Svein G skrev: Hei, har tilsvarende problem på bakruta på min Grand Vitara 2006 mod. Trolig bare å bytte spylermotoren bak. Er det 2 like spylermotorer? Det er garantert motoren. Spylermotoren er ikke lik foran og bak, selvom de ser ganske like ut. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg