Sven-G Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Hei alle sammen Jeg har akkurat kjøpt meg en 2005 (Førstegangsreg des 04) Skoda Octavia 1.9TDi Mk1 med 101hk-motoren. Er kjempefornøyd med bilen og alt virker veldig bra Eneste jeg savner er å kunne koble opp telefonen til stereoen for å kunne streame musikk og eventuelt få bluetooth handsfree. Er det noen som har noen anbefalinger eller erfaringer med å koble opp dette? Har fått tips fra min bror angående noe slikt: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=Dension+Skoda+Bluetooth&_sacat=0&_from=R40 Noen som har erfaring med denne? Det står en original Skoda cd-spiller i som ser slik ut bare med cd-spiller i stedet for kassett: Tusen takk for alle svar Mvh Sven-G. Stolt eier av sin første Skoda Octavia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Kjøp heller en ny spiller. Du får en god Pioneer 1DIN spiller med Bluetooth til under 1500kr. Og for litt over 2000kr får du en god Pioneer spiller med DAB+ og bluetooth Pioneer spilleren har også mye bedre lyd, og kraftigere innebygd forsterker. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven-G Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Tusen takk for svar. Hadde faktisk ikke tenkt på å bare bytte spiller, mener egentlig at originalt ser bedre ut men det er klart det blir billigere og enklere å bare bytte ut spilleren :) Hva med denne da? http://www.dynabel.no/Shop/Product/Pioneer-DEH-X5500BT/TB6084 Eneste forskjellen med den første du linket til er vel at det ikke følger med fjernkontroll. Ellers samme innebygget forsterker, men kanskje mindre utganger. Har ikke tenkt å bygge ut anlegget noe mer enn det originale, kanskje bytte høytalere men ikke noe mer. Tenker også at med den prisen kan man kjøpe en ekstern DAB+ mottaker til kr 795,- som denne: http://www.dynabel.no/Shop/Product/Inphase-DABDAB-Mottaker-Plug-Play/AK5981 Tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Blir stygt å ha en stor modul ut av sigarett uttaket vel? Står forsatt på mitt :) En av de to jeg linket til, om du vil ha bluetooth og DAB+ Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Evt en Pioneer X6600DAB med phono kabel til mobilen :) Da kan du høre på musikken på mobilen via kabel Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven-G Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Okey :) takk for tipsene :) Må tenke meg om og se på alternativer ;) Men gode tips :) Sven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg byttet ut en original Audi kassett spiller på bilen min. Jeg satte inn en Pioneer 6500DAB. Og lyden ble 100 ganger bedre. Det er verdt det, du vil bli positivt overasket over forskjellen ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Eller hvis du kan avse det lille oppbevaringsrommet under radioen, så er det plass til en 2-DIN spiller. Kanskje litt dyrere, men langt mere muligheter og stor skjerm. Da har du et multimediasenter med mulighet for GPS, ryggekamera, film fra DVD og musikk fra CD, minnepinne, minnebrikke og bluetooth. Jeg vil anbefale at du satser på en spiller med DAB+ radio. Bildet er min litt eldre Kenwood i min 2010 Octavia. Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven-G Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2014 Tusen takk for alle svar :) Hadde litt lyst å beholde originalspilleren for utseende sin skyld, men det blir nok ny spiller. Og tipper det blir en med DAB+ og BT ja :D Tror ikke jeg tar meg råd til å kjøpe 2din når jeg ser på prisene, selv om jeg har veldig lyst :D Uansett takk for alle tips ;) Sven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg