WhiteRaven101 Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Hei, Må skifte hjullagrene bak på begge sider på Golfen min. Er det viktig å bytte nav og spindel samtidig, eller er det noe jeg kan skippe dersom de ser greie ut ved demontering? Noe spesielt jeg bør sjekke på disse for å se om de fortsatt duger? Bilen har bare gått 106000 km. Kjøper dette settet x2, er vel greit det? : http://www.bildeler.no/volkswagen/golf/1994/hjullager/?Bilmerke=4&Bilmodell=15&Arsmodell=1994&Vareklasse=4&Varegruppe=120&R_Time=230637&Drivstoff=B&Motorkode=AAM&Karosseri=1680&Vare=639 Takker som vanlig for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2014 Er ingen vits å bytte nav og spindel hvis de ikke er defekte/utslitt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2014 Hvis lagret ikke har svivd rundt er det bare å dunke inn nytt lager. Kikk etter skader og vr reinslig, bruk skikkelig fett, så varer det lenger. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg