Integrale Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 er det ikke lenger tillatt å ha et bilde i signaturen sin? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 skriv sånn bilde[img/] tror det funker da:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by ehrnst skriv sånn bilde[img/] tror det funker da:) takk for tipset men det funker ikke da heller. jeg har skrevet sånn greier forann og bak. Bak har jeg skrevet en "/" før IMG, men funker fremdeles ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Var så mange med diiigre bilder der, så det ble gjort noe med, trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by boXer Var så mange med diiigre bilder der, så det ble gjort noe med, trur jeg. men mitt ekke digert.. hehe. faen så kjipt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg