TKarlsen Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Veldig mange fine vasketråder og hjelpetråder her, men jeg er forsatt litt usikker på hva det kan være lurt å bruke. Så jeg spør Sånn ser den værste felgen ut: Som dere ser så er det "rust" flekker/missfarge på krom biten på felgene. Kun på innsiden av felgen. Hva kan jeg bruke for å få bort dette på en grei og enkel måte? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Har du prøvd med Autosol selges på Jula, ellers selger biltema sett med poler rondeller og hardvoks men da må du ha boremaskin som helst går på strøm. Her er link til biltema de har flere forskjelige sett:http://www.biltema.no/no/Verktoy/Slipe-og-kappe/Polerverktoy/Polersett-5-deler-20811/ Eg har brukt dette selv og det funker heilt greit, biltema selger også krem krompolish men Autosol er mye bedre enn biltema sin. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sitroniste Skrevet Juni 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2014 Har sett litt rundt på nettet angående rust, og ser noen anbefaler å pusse bort med evt fin stålull eller fint sandpapir, noen som har noen erfaring med dette? Og i såfall, hva burde krommen behandles med etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg