Gå til innhold

Borbet A felger selges 4 på 100

Ranger emnet

MUNKORAMA

Anbefalte innlegg

foran er felgene 7*16 og bak er de 9*16. det sitter på 205-50-16 dekk på, hvor bakdekkene er greie, mens de foran er spist opp på innersiden p.g.a skeiv forstilling. felgene er så å si strøkne, da de ikke har noe bulker, men et par hakk på den ene felgen. de har en enorm dyp kant, spesielt på felgene bak. passer BMW e-30, prøvde de på en golf2, men da subbet de i hjulbua(tror det skyldes elendige dempere, da bilen var altfor lav bak.) mener innpresset var et35, men er ikke sikker. passer hvertfall BMW e30

gi meg en sms eller en pm for bud, selges til h.b.o 5000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

4*100 skal passe på Golf II i de dimesjonene du oppgir. Mulig Golf I og en noen eldre Opel. Og selvfølgelig E30

Det er ikke lovlig med 7*16 foran og 9*16 så dette vil trekke ned prisen, eller du selger dem hver for seg.

Jeg tror ikke du kan forlange over 5000 for disse samlet. Kanskje noen vil gi noe for fordekkene og noen vil gi noe for bakdekkene.

Har du fått noen tilbud, jeg er veldig interresert i å fjerne disse dekkene fra garasjen sin....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MUNKORAMA

foran er felgene 7*16 og bak er de 9*16. det sitter på 205-50-16 dekk på, hvor bakdekkene er greie, mens de foran er spist opp på innersiden p.g.a skeiv forstilling. felgene er så å si strøkne, da de ikke har noe bulker, men et par hakk på den ene felgen. de har en enorm dyp kant, spesielt på felgene bak. passer BMW e-30, prøvde de på en golf2, men da subbet de i hjulbua(tror det skyldes elendige dempere, da bilen var altfor lav bak.) mener innpresset var et35, men er ikke sikker. passer hvertfall BMW e30

gi meg en sms eller en pm for bud, selges til h.b.o 5000kr

Har du noen bilder? Fant ikke ved søk.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Det er ikke lovlig med 7*16 foran og 9*16 så dette vil trekke ned prisen, eller du selger dem hver for seg.

Hvorfor ikke? Flere jeg vet om som har godkjent med 7.5x16 foran og 9x16 bak

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

4*100 skal passe på Golf II i de dimesjonene du oppgir. Mulig Golf I og en noen eldre Opel. Og selvfølgelig E30

tull...... du må ikke tro på hva biltilsynet forteller deg......

du får godkjente med forskjellige dekk/felg dimensjoner bak/framme.....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

felgene har jeg byttet med en kompis mot noen 17tommere, men han bruker ikke felgene. felgene ser råe ut på calibraen, og 9 bak funker akkuratt, men du må ha litt stiv bil for at det skal funke. en venn av meg prøvde felgene på calibraen sin og det funka akkuratt, han hadde monroe gassdempere og 40mm senkesett fra inter alloy. er du har ikke bilder av de,men felgene er strøkne. søk på borbet a på goggle.com. der finner du sikkert noen bilder av felgene. jeg bor i sandvika, like ved oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider