S-2000 Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Har et spørsmål på vegne av brodern ang. luftfilterboksen til Z3'en hans... Altså, tanken er at vi ønsker å skaffe en brukt "airbox" slik at vi kan modde den eksisterende til "Fogged Airbox"... MAO, spørsmålet er dette... Med tanke på at Z3'en (vi snakker her om en '97 1.9l) deler omtrent samtlige motorkomponenter med 3-serien, ser vi etter E46 motordelene antar jeg... (1.9liter motoren kom vel i 97 og deler komponenter med 316/318 E46 BMW'ene. Er det dermed noen som vet om luftfilter boksene er identiske fra 1.9'en i forhold til disse andre? Og hvis noen har noen tips på hvor vi kan skaffe en brukt eller annet så gi meg gjerne et hint... Har vel ikke blitt vraket så altfor mange E46'ere ennå? Setter pris på svar ettersom jeg vet at det er mange av dere som har peil på mer BMW enn bare 3'eren... ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Ingen som vet om dette ville passet? :eek: Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg