Sonic10 Skrevet Mars 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2014 Hei jeg klarte å knekke hjulbolten, og jeg får ikke muttra på. Hva gjør jeg? Hva må jeg kjøp nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Mars 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2014 hei det er helt klart anbefalt at du fikser sånn at alle boltene er der, men hvis du har 5 hjulpbolter så kan man fint kjøre med 4, har gjort i i lang tid med min 740 for noen år siden. ellers er det en enkel sak og bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonic10 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2014 Jeg tenkte å bytte den ja. Hvor får jeg kjøpt delene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FerrariF40 Skrevet Mars 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2014 Du skriver hverken merke eller modell. Om hjulbolter så får du kanskje denne ut om kommer til fra baksiden (bremseskive tas av), evt ved å bruke grispikk. Om hjulmutter så må nok spindel skiftes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonic10 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2014 Jeg har en chrysler stratus 2.0 2000mod. Det er bolten som er fast i bremsa? som er knekt. Det skjedde da jeg skiftet dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2014 Hvis det er hjulbolten som er knekt,så må du kjøpe nytt hjulnav. Komplett lager med nav,kan kjøpes på meca eller ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2014 Du skriver ikke om det er foran eller bak.Hjullagersett med nav foranHjullagersett med nav bak Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 må man kjøpe nytt hjulnav for og få bytta hjulbolter?? det var mye for ingen ting:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeffern Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 Nei, man må ikke (alltid) kjøpe hele navet. Man får som oftest løse bolter, og da gjerne som originaldel. Vanligvis må navet demonteres, bolten slås ut fra forsiden og en ny bankes på plass fra baksiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 Tror ikke du får byttet hjulbolter uten at navet er demontert fra lageret og da kan du likegodt kjøpe nytt komplett hjullager med nav fordi lageret blir ødelagt ved demontering. Dette kommer som en enhet både foran og bak på Chrysler Stratus. Jeffern og Jesper1201 reagerte på dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg