LudaC Skrevet Mars 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2014 Vet noen hvordan reglene er ang å bygge om å sette på andre lykter framme? fks. ta noen lykter fra en bil også ta med fester fra den bilen å sveiser på bilene de skal settes på. kan enn få det godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Så lenge de lyser riktig og gir rett lysbilde så burde ikke det være noe problem. Jeg hadde en Golf med vento front og vento angel eyes lykter. Gikk gjennom både teknisk og eu kontroll uten problemer. Blir kanskje ikke helt det samme men. Du kan jo eventuelt sende en mail til statens veivesen å spørre for å være 100% sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Skal vel ha e merke om de skal være godkjent?, vett ikke om man trenger typegodkjening men om man skal ettermontere xenon trenger man e merkede lykter og høydejustering-lyktespyler. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LudaC Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 takk for svar :) kan prøve sende mail til biltilsynet å høre, men blir jo e merket lykter jeg setter på å lyktespylere er det ikke orginalt. er en passat 87 mod så tenkte kunne vært kult med golf 2 angel eyes hvis får godkjent ombygging :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Er det xenon i lyktene eller er det halogen pære, angel eyes pleier vel og være led? Vær grundig når du spør statens veivesen og belys saken godt med hvilke type pærer og helst watt, eg tror du vil få problemer med og få det godkjent uten og si det sikkert men det er lettere for de og si nei enn og måtte gjøre noe for og hjelpe noen og mitt inntrykk av Statens neivesen er att de sier nei til alt som ikke har tuv godkjenning som er skrevet i norsk bokmål og e merking og er krasjtestet i forskjelige hastigheter og vinkler for så og bli typegodkjent he he . Håper du får positivt svar, oppdater her når du får svar vist du gidder :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LudaC Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2014 fikk svar fra biltilsynet om at så lenge var riktig lysbilde og ikke no skarpe kanter så hadde det ikke no å si om var orginal lykter eller ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg