formannj Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Plutselig en dag jeg var ute å kjøre hoppet motortemareturnålen opp til 80 grader, skvatt litt og stoppet motoren. Startet motoren igjen, og nåla spratt med engang opp til 120 grader. Stopper på nytt, og startet 5 min etterpå, hopper da videre opp så den neste går rundt og tilslutt stopper i speedometeret. Motoren blir ikke varm, og da er det er nok noe feil med måleren. Hva må jeg gjøre for å fikse dette? Hvor sitter måleren om jeg må bytte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Ta en titt på kjølevannslanger/flenser ved og rundt toppen, mulig du finner den der. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
formannj Skrevet April 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Ta en titt på kjølevannslanger/flenser ved og rundt toppen, mulig du finner den der. Har ikke funnet noenting. Noen som har peiling på hva det kan være? Er det en rask måte å fikse dette på? :) La til et bilde som viser situasjonen, her er motoren avslått, men måleren står på topp, noe den også gjør under kjøring. Mulig nålen har hengt seg opp? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet April 24, 2014 Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Tempgiveren sitter nok i nærheten av thermostathuset. Forøvrig så ser det ut som om tempmåleren i speedometeret er defekt og da må den delen av speedometeret skiftes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg