staale2000 Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Plugghette spretter opp fra tennplugg. Plugghetta er lang og ligger litt ned i motoren. Den sitter godt på og jeg får presset den på helt normalt, men den spretter opp og ligger løst etter at bilen har kjørt. Den blir liggende så nærme pluggen at den får fortsatt gnist. Problemløsninger jeg har gjort: *Forsikkert meg at hetta sitter godt i pluggen når jeg har den i handen. *Flyttet hetta med en som det ikke er problemer med. *Flyttet plugg med en som det ikke er problemer med. *Forsikkret meg at hetta ikke spretter av med en gang bilen er i gang, eller olje/bensin kommer ut. Konklusjon: Det er alltid den samme sylinderen uansett om jeg bytter hetta eller tennplugg. Bil: Honda concerto 93 framhjulsdrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Det er ikke lekasje inn mellom topplokk og toppen sånn att det blir luftrykk og trykket får ledningen til og poppe av?. Bare tenker høyt her men du kan jo prøve øke turtallet og se om det den hopper av da. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staale2000 Skrevet April 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 Problemet har begynt på en plugghette til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet April 6, 2015 Rapporter Share Skrevet April 6, 2015 har du skiftet all plugghetter eller alle tennplugger nylig? har du riktige plugghetter og plugg""topper" (som hører sammen)? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg