pjotr Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Har kjøpt en gammel mazda som nesten ikke er kjørt (91-mod, 55' km). Bilen går litt ujevnt på tomgang. Hørte noen som pratet om en drivstofftilsetning som rensket opp i synlindrene/ventilene eller noe sånt? Er vel noe alá shells v-power eller? Noen som har peiling, og vil anbefale meg noe produkt? Har Statoil, shell og esso i nærheten, samt CD Cardic og Mekonomen... Får man bedre effekt etter en sånn rensning? Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 kjør hardt med den..pleier å få motoren til å kvikne til igjen.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjotr Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by wicky124 kjør hardt med den..pleier å få motoren til å kvikne til igjen.. Fikk meg til å tenke på en annen sak. Når jeg kjører litt hardt, får jeg en sånn enorm råttenegg-lukt av eksosen. Tipper det er katalysatoren som er igjenkokset eller noe i den duren? Er jo ikke sånn egglukt av nye biler... Noe jeg kan gjøre her? Tar vel kanskje noe effekt også? Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 kjør på... beste måten å rense ut sot på... er vel daukjørt som fy... V-power kan jeg ikke anbefale... har enda ikke hørt om èn bil fra før 95 som har gått reint på det stoffet... min hostet som en gammel syk hore når eg tanket v-power... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Får kjøpt sånne tilsetninger på fleste bensinstasjoner. Men koster gjerne 30kr mindre hoss Torshov eller Mekonomen. En flaske tilsetning er sikkert 150ganger mer effektivt enn 1 tank med V-Power. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Bruker for min del dyserens. Noen her som har testet "Mergi" (tror jeg det var)? Skal visstnok rense og øke forbrenning og gud veit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjotr Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Var innom Mekonomen i stad, de anbefalte meg STP Complete clean ett eller annet, som skulle rense det meste, og gi bedre drivstofføkonomi og sånt. Men den var de fri for... Kosta 202 kr tror jeg. Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg