Alfive Skrevet Mars 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 I forbindelse med et ventiltettningsbytte for en venn av meg la jeg merke til et hull der hvor tettningen til kamakslingen skal ligge ut mot registeret. Motoren er forøvrig en B230ET. Noen som har vært borti dette tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet Mars 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 hei nei har ikke sett dette før, og jeg sjekka mine topper en 530 og en 531 og de var ikke sånn, så ser ut som du må frem med sveise apparatet:P vet ikke om det går olje eller vannkanaler akuratt der jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 2, 2014 Rapporter Share Skrevet April 2, 2014 Tror neppe dette er noe reelt problem, lager og simmerringer får støtta si, eneste er at det ikke får samlet seg olje bak simmerring, noen som nok er en fordel i mitt hode, smøring får den nok av skulle man tro. Hulle går vel bare under lagerbukken og i "friluft" under toppdeksel vil eg tru. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg