ronnyramone Skrevet Mars 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 Hei. Jeg satte inn ny cd-spiller i en passat 99 modell. Da jeg var ferdig med det oppdaget jeg en kabel som hang under hanskerommet på passasjersiden. Alt av elektronikk som vinduer, kupélys, alarm og sentrallås var også borte, men radioen fungerer. Jeg finner ikke ut hvor den skal sitte. Har tatt ut hanskerommet for å se bedre, men ble ikke noe klokere av det.Er det noen som har et godt tips? Får ikke lagt ved bilder, men selve koblingen er gjennomsiktig På forhånd takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Needful art Skrevet Mars 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Hvor den skal være kommer litt an på hvor den har vært. er det en vanlig svart ledning er det sikkert GRN ledningen for tingene som har sluttet og virke Prøv da og ta den neri bilens chassis. Eller så skal det være i ett tilkoblings punk under dash-bord som du sikker må demontere dash-bordet til og finne igjen. Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg