King-Nothing Skrevet Mars 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 Er det noen som har oversikt over de forskjellige utstyrsnivåene på A4? Jeg ser på FINN at en del av de har S-line enten inni, utenpå eller begge. Jeg ser også at noen f.eks har tre-eiket ratt, men ikke noen andre sportslige trekk, mens andre ser litt sporty ut, men har det vanlige rattet. Jeg liker veldig godt det tre-eikede rattet, og innbiller meg at dersom bilen har dette, har den også et sportsunderstell og litt andre ting? Eller? Veldig fint om noen har en liten oversikt over dette. :) Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2014 Hvilken årsmodell/type vil du ha info om? B6 -> 2005 B7-> 2008 B8->2009 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Godt spørsmål. ;)Men de bilene jeg kikker på nå er vel i hovedsak 2008-2010-modeller. Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Da er det A4 B8. (2009 mod og oppover) Får masse forskjellige versjoner. S-line utvendig og innvendig. Sportsseter innvendig, og ikke s-line utvendig. Det var opp til den som kjøpte bilen å konfigurere dette. Alt av utstyr osv.. Alle ratt osv kunnebestilles.. Det 3 eikede rattet er klart best. Sort taktrekk er også veldig fint! Anbefaler MMI High som minimum av infotainment. (2g ->2010 , 3g 2010 og nyere. 3g er et bedre system. Men det finnes 2 typer 3g. En basic og en bedre versjon. Den beste har en joystick på velgerhjulet). Ser også fint ut om man har 3-sone klima. Når det gjelder understell så er det stort sett enten sportsunderstell eller s-line. Jeg hadde en nå til slutt med standard høyde og understell. (pga. hyttevei). Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet April 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2014 Så det du sier er at man f.eks kunne bestille sportsratt, men ikke noe mer? Eller finnes det et system på at dersom bilen f.eks har dette rattet, har den også ditt og datt? Jeg trodde man stort sett kun fikk kjøpt pakker med diverse utstyr, men ikke kunne velge ut enkelt-ting? Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 4, 2014 Rapporter Share Skrevet April 4, 2014 Gå inn på Audi.no og bygg en bil, så ser du hvor mye rart man kan konfigurere. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg