Gå til innhold

Noen som skal til Danmark snart?

Ranger emnet

Hot Rod

Anbefalte innlegg

Har et problem.

Jeg skal bytte noen bildeler med en danske. (Han har det jeg trenger og jeg har det han trenger.)

Delen(e) det dreier seg om er bærebruer/drivaksler til Jaguar bakaksel. Vekten vil komme på ca 10-12 kg og de er ganske små. Alt sammen får plass i en bærepose f.eks.

Nesten identisk i retur.

Å sende dette i posten vil koste ca 400 kr, noe som er dyrt med tanke på at delene er verdt ca 2000kr.

Så tenke jeg: hvis noen skal på shoppingtur til Hirtshals i nærmeste fremtid kunne de jo bare tatt med delene, truffet dansken utenfor slakter'n eller noe i Hirtshals og byttet om.

Jeg bor i Kristiansand, så det beste ville vært om noen skulle reist fra der.

Any help here?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Har et problem.

Jeg skal bytte noen bildeler med en danske. (Han har det jeg trenger og jeg har det han trenger.)

Delen(e) det dreier seg om er bærebruer/drivaksler til Jaguar bakaksel. Vekten vil komme på ca 10-12 kg og de er ganske små. Alt sammen får plass i en bærepose f.eks.

Nesten identisk i retur.

Å sende dette i posten vil koste ca 400 kr, noe som er dyrt med tanke på at delene er verdt ca 2000kr.

Så tenke jeg: hvis noen skal på shoppingtur til Hirtshals i nærmeste fremtid kunne de jo bare tatt med delene, truffet dansken utenfor slakter'n eller noe i Hirtshals og byttet om.

Jeg bor i Kristiansand, så det beste ville vært om noen skulle reist fra der.

Any help here?

Svipptur

fra kr 140,- pr. person

Inkl. båtreisen t/r

Kristiansand-Hirtshals

Mer info/betingelser

Start din bestilling her...

http://www.colorline.no/servlets/page?section=1053&item=8300

God tur:D

Billigtse alternativet vil jeg tro;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde