Hot Rod Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Har et problem. Jeg skal bytte noen bildeler med en danske. (Han har det jeg trenger og jeg har det han trenger.) Delen(e) det dreier seg om er bærebruer/drivaksler til Jaguar bakaksel. Vekten vil komme på ca 10-12 kg og de er ganske små. Alt sammen får plass i en bærepose f.eks. Nesten identisk i retur. Å sende dette i posten vil koste ca 400 kr, noe som er dyrt med tanke på at delene er verdt ca 2000kr. Så tenke jeg: hvis noen skal på shoppingtur til Hirtshals i nærmeste fremtid kunne de jo bare tatt med delene, truffet dansken utenfor slakter'n eller noe i Hirtshals og byttet om. Jeg bor i Kristiansand, så det beste ville vært om noen skulle reist fra der. Any help here? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Hot Rod Har et problem. Jeg skal bytte noen bildeler med en danske. (Han har det jeg trenger og jeg har det han trenger.) Delen(e) det dreier seg om er bærebruer/drivaksler til Jaguar bakaksel. Vekten vil komme på ca 10-12 kg og de er ganske små. Alt sammen får plass i en bærepose f.eks. Nesten identisk i retur. Å sende dette i posten vil koste ca 400 kr, noe som er dyrt med tanke på at delene er verdt ca 2000kr. Så tenke jeg: hvis noen skal på shoppingtur til Hirtshals i nærmeste fremtid kunne de jo bare tatt med delene, truffet dansken utenfor slakter'n eller noe i Hirtshals og byttet om. Jeg bor i Kristiansand, så det beste ville vært om noen skulle reist fra der. Any help here? Svipptur fra kr 140,- pr. person Inkl. båtreisen t/r Kristiansand-Hirtshals Mer info/betingelser Start din bestilling her... http://www.colorline.no/servlets/page?section=1053&item=8300 God tur:D Billigtse alternativet vil jeg tro;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg