L3rr1 Skrevet April 5, 2014 Rapporter Share Skrevet April 5, 2014 Har ikke feilsøket noen feilkoder, men flere vw mekanikere har klødd seg i hodet når jeg har spurt. Når bilen er kald -10 - +20 grader så starter den lett. Men hvis jeg kjører en tur på 20minå motoren blir normalt varm, da er bilen tungstartet (må kjøre starteren i 5-10 sec) Får motoren ca 15-20 min avkjøling så starter den lett igjenn. Noen som har vært borti dette før? Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 6, 2014 Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 Er den tungstarta momentant etter du stopper den varm, eller om den er varm, og står litt?Noen diesellekkasjer? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriekb Skrevet September 9, 2015 Rapporter Share Skrevet September 9, 2015 Fant du ut av problemet? Har akkurat samme problemet, men motoren trenger å være helt kald for å starte med en gang. Jo varmere den er, jo lenger må jeg kjøre starteren. Fikk feil på glødeplugger på feilsøking, men ingen forbedring etter bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2015 Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 Starteren som trengs utskiftning. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriekb Skrevet September 11, 2015 Rapporter Share Skrevet September 11, 2015 Byttet starter, men ser ikke ut til å hjelpe. Fikk tips om kamakselsensor, men ville ikke det kommet opp på feilsøkinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Ny eller brukt starter? Ja, det er i noen tilfeller samme symptom ved gåen kam. sensor, men det burde ha kommet opp ved diagnose. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriekb Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Brukt, håpte jeg kunne spare noen kroner. Dårlig deal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Ikke særlig smart og sette på brukte deler fra en bil som kanskje har samme problemet. Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriekb Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Tanken har nok slått meg ja. Men tenkte det var verdt et forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Det er et gjentagende problem på alle 1,9TDI fra 2003 til 2006 og det vil da ikke hjelpe å montere en brukt starter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passatdude Skrevet September 29, 2015 Rapporter Share Skrevet September 29, 2015 Hei, har samme problem på min,men hva har starteren med at motoren blir tungstartet når den er varm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 29, 2015 Rapporter Share Skrevet September 29, 2015 Hei, har samme problem på min,men hva har starteren med at motoren blir tungstartet når den er varm? Er Omdreiningstallet/ eller turtallet eller hva jeg skal si, på starteren blir for lav når den er varm, derfor er starteren som har problemer. Og blir tung og starte bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passatdude Skrevet September 30, 2015 Rapporter Share Skrevet September 30, 2015 Ok skjønner, da er det vel det som feiler min. Får ikke opp noen feilkoder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 30, 2015 Rapporter Share Skrevet September 30, 2015 Det er garantert det som feiler din, får ikke opp noen feilkode på starteren. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passatdude Skrevet September 30, 2015 Rapporter Share Skrevet September 30, 2015 Nei ingen feilkoder på starteren, kanskje sjekke sanntids data å se der?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg