Gå til innhold

Polo Eksos

Ranger emnet

rfPolo

Anbefalte innlegg

Ekosen min begynner visst å ta kvelden, så da er det på tide med noe nytt og bedre:)

Snakket med Svendsen eksos, og de kunne levere fra katten og bak: Rustfri Lazer potte med dobbel 76mm utblås, rustfritt fram til mitre potte og ikke rustfri mittpotte.

dette kom på 4500,- ferdig montert.

Noe å satse på eller??

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Jeg fikk 4" utblås hos Bilens Eksosanlegg ferdig montert for 2500,-. Jeg leverte fra meg bilen ved 12 tiden og og fikk den igjen 14.30 (da sto den klar. Det kan hende den hadde vært ferdig i lenger tid da).

dette var vel bare bakre potte da?, skal ha helt fra katten tenkte jeg, dvs, har ikke sjekket om hvor det har gått til hel...te ennå:)

EDIT: Snakket med Bilens eksosannlegg i Bergen og de leverte ikke noe annet en orgianalt annlegg:( rart for det står på gulesider at de leverer effektanlegg:rolleyes:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

jeg er litt grønn på sånn eksos og potter... ;)

hva trenger man for å få den fete lyden?

hvor ligger katalysator egentlig?

nja, rustfritt annlegg er vel fetest lyd i som regel, ferre potter gir jo mere lyd, fjerning av kattepus gir enda mer lyd vel...

- '01 SEAT Leon 4 20VT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ende er mindre pen en to ;) helt enig!

kat. ligger rett "etter" motoren.. kikk under og du ser en stor stygg dings som er koblet inn på motoren...

har K&N kit og supersprint eff.anlegg fram til katalysator.. på utsiden ble lyden meget bra og på innsiden er den akkurat passelig :)

4500 var en ok pris det :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

en ende er mindre pen en to ;) helt enig!

kat. ligger rett "etter" motoren.. kikk under og du ser en stor stygg dings som er koblet inn på motoren...

har K&N kit og supersprint eff.anlegg fram til katalysator.. på utsiden ble lyden meget bra og på innsiden er den akkurat passelig :)

4500 var en ok pris det :)

hvor mye måtte du ut med da? rustfritt? bilder? annet?:D

- '01 SEAT Leon 4 20VT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rfPolo

hvor mye måtte du ut med da? rustfritt? bilder? annet?:D

delvis rustfritt.. har ikke bilder ennå.. bilen blir nok klar snarest.. kan ta bilde av baken da....

"netto" pris på 4800,- uten montering..

er dtm ende.. 2 "tuter" ut...

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

delvis rustfritt.. har ikke bilder ennå.. bilen blir nok klar snarest.. kan ta bilde av baken da....

"netto" pris på 4800,- uten montering..

er dtm ende.. 2 "tuter" ut...

har lurt på dtm også, men føler de er litt "oppbrukt" på en måte (no offence Gou:D)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

Lenke til kommentar
Del på andre sider