Wilkens Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Hei Jeg har en Toyota Corolla 94 og søker en ny bilstereo med kassettavspiller. Har dere noen forslag til hvor jeg kan kjøpe en ny eller brukt? Synes ikke der er noget godt på Finn.no Vet dere om der er "autoophugger" (Jeg vet ikke hva det heter på norsk, men en som selger dele til biler) i oslo? Tak på forhånd. Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Ny kasettspiller er nok ikke dagligvare, men burde være mulig å skaffe brukt.Skal ikke se bort fra at det går å skaffe ny også.Ett alternativ er en walkman og bilstereo med aux-inngang. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Kan jo høre med brødrene london. Kanskje de har en gammel bil med kassett stående Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg