ULTIMATER Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Noen som vet om Plymouth Superbird er mulig å få tak i i Norge? Pris osv? Hvor jeg skal henvende meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Kjenner en som har en strøken Superbird, men den er ikke til salgs. Skal du kjøpe en her i Norge må du regne med at prisen er urimelig høy. Du kan jo alltids ta en tur og lete etter bil i USA, der er det drøssevis av dem. Dog er mange av dem slitne restaureringsobjekter som har stått parkert i tjue år ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Grom bil :D Skulle egentlig tro tviltilsynet hadde sitt å si om en så stor bakvinge? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Drøssevis er det nok ikke, ble kun laget rundt 2000 originale 1970modeller. I usa finnes det topprenoverte superbirder såvel som biler som har stått mange mange år bak låven i fred og ro (uten vedlikehold osv). Men jeg tror nok eierene vet hva bilene er verdt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hvis det er drøssevis av Superbirder i USA så slenger jeg meg på flyet nå, oppsann. trengte ikke det gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Det finnes ihvertfall tre i Norge.En Grønn med 440 Magnum og aut som gikk i Nordhordaland i mange år før den havnet i Stavangerområdet.Var i veldig bra stand.Så finnes det en til grønn med 426 Hemi.(vet ikke om hemien er org).Sist jeg så den var den godt modifisert med Moroso bunnpanne og diverse tvilsomme triks.Håper den er blitt orginal igjen nå.Skal visst være en orange og, men den har jeg ikke sett. Eieren av den grønne fikk visst store problemer med biltilsynet i Stv pga vingen.De nektet og godta at den var orginal.Det ordnet seg selvsagt tilslutt men det kostet eieren mye unødig irritasjon og arbeid pga stae, innkompetente biltilsynsfolk. Du kan nok glemme å finne en slik i USA til under 50000 dollar. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg