Volvo245Trim Skrevet April 9, 2014 Rapporter Share Skrevet April 9, 2014 Hei. Er det noen egne poleringsmidler for hvite biler. Har en gangske strøken hvit 240 fra 1987, men er litt matt i lakken og fortjener en polering. Noen som har forslag til hva jeg kan bruke og hvor jeg bør kjøpe?.Er ikke veldig matt, men litt. Takker for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Dcn.no Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojens Skrevet April 17, 2014 Rapporter Share Skrevet April 17, 2014 Hei kan fint bruke autoglym polish, den er hvit og funker mer en bra nok, bruker det på min blå 744, og jeg blir alltid fornøyd med slutt resultatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg