Mystixx Skrevet April 10, 2014 Rapporter Share Skrevet April 10, 2014 Heisann Audi folk! :) Har akkuratt montert senkesett på bilen min men føler TUV papirene var litt "villledene" jeg vet heller ikke hvor jeg skal ha måle fra. Snakket med Parts and Retards og de sa at senkesettet var tuv godkjent fra 30-60 cm. men hvor skal jeg måle fra egentlig? er det forskjell hvor jeg måler fra forann og bak? Mvh Mystixx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 10, 2014 Rapporter Share Skrevet April 10, 2014 Det står i TUV papirene hvor du skal måle. F.eks i TUV papirene mine sto det at det skal være fra 315mm til 350mm fra nedre støtdemper feste (bolten) til fjærsete fremme Bak sto det 15mm til 45mm fra ramma til fjærsete. Bruk google translate og oversett TUV papirene så får du nok svar Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg