Gjevik1 Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Hei folkens!Trenger litt hjelp her, sliter litt med min golf mk4!Rundt 3000-4000rpm så dør den litt ut og får ikke "spytta" ifra noe særlig. Har kjørt en diagnose på bilen i dag og fant denne koden:"DTC; 00537 Description; Lamba dont rol State; Sporadic, Upper stop value"Noen som kan hjelpe meg med denne feilkoden ? Har googla en del men så innihampen mye dr*** å lese om... All hjelp er til stor takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Her er det eg finner om koden, sei gjerne litt mer om hvilken motor du har og ta ein sjekk på sikringer og vakumslanger. 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation: Upper Limit Possible Symptoms Lambda Control inactive Engine running rough Possible Causes Wiring and/or Connector(s) from/to Lambda Sensor(s) faulty Lambda Control/Sensor(s) faulty Injector(s) faulty/blocked Fuel Pressure Regulator faulty Fuel Pump faulty Fuel Tank empty Vacuum/air leaks Possible Solutions Check Lambda Control/Sensors Check/Repair Wiring and/or Connector(s) from/to Lambda Sensor(s) Check/Replace/Clean Injector(s) Check/Replace Fuel Pressure Regulator Check/Replace Fuel Pump Check Fuel Level Vacuum/smoke test hoses/valves and replace leaking ones Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Begynn med å bytte bensinfilteret, koster hvertfall lite og må uansett gjøres av og til. Hjelper ikke det så mål bensintrykket. PS. Husk å poste i riktig underforum. Teknisk er ikke for merkespesifikke tråder/spørsmål. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Når du får feilkoder til VAG biler er ross tech.com plassen for og finne ut hva feilkodene betyr og hva som kan forårsaker dem. Det er ett lite søkevindi i øvre høyre hjørne der kan du trykke inn sifrene fra feilkoden som i ditt tilfelle er:00537 Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjevik1 Skrevet April 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Takk til dere begge! :)Ny til forumet så skal innplantere det inn i hodet om å poste riktig neste gang ;)Espen, det er en 1.6(sr) bensin, 1998 Skal sjekke ut rosstech samitidg her jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg