henrikLN Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 hei, har så og si null peil på dekk og felg, men åssen vet jeg at felgene jeg har valgt vil passe?takk på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 1.Først kan du bruke dekk kalkulatoren til å finne ut om de dekkene som sitter på de felgene du vil kjøpe passer http://www.dekkalkulator.com/ Bare å legge inn originale dim, og den dim de nye dekkene har. Må holde seg under 5%, helst på 0% avvik så klart 2. Så har man boltsirkel. Den må passe. 3. Innpress, eller ET. Der må du holde deg innafor 15 fra originale ET på akslingen. (dvs 7.5 per felg). Setter du på breiere hjul bør du velge lavere innpress. Så du får plass til hjulene. Lavere ET = lengre ut mot skjermen. 4. Og til slutt, senterhullet på felgen. Senterhullet på felgen må være enten like stort eller større. Er det større finnes det senter ringer du kan bruke. Jesper1201 og henrikLN reagerte på dette 2 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikLN Skrevet April 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 ja okay, tusen takk for hjelpen, da får jeg lete litt til hehe, men som sagt takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Kan være lurt å søke opp bilen og felger på google og lese om andre som har satt andre felger på bilen :) Der vil du kanskje få noen tips henrikLN reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg