220ola Skrevet April 14, 2014 Rapporter Share Skrevet April 14, 2014 hei, helle på å lage te me anlegg i mercen nå, har kobla alt untatt RCA og remote, men lure berre på om nåken har ei fin "ruta" å legga kablane frå cd-spelaren te bagasjerommet i ein gammal mercedes w202? ;) den ledningen på cd-spelaren som skal gå til håndbrekket, gjer vel "same nytten" om eg berre koble den til jord? så sleppe eg å ha på brekket for å gå inn i forskjellige instillingar osv. ;) ny her på forume btw, så får sjå om de e nåke hjelp å få her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Jeg synes det enkleste er å ta ut baksetet og passasjersetet, så legge kablene under teppet. Ta av listene lags gulvet mot døra først, og se om det kanskje er god plass ned under teppet der, så slipper du ut med seter. Du kan prøve å jorde den kabelen til brekket, funker det ikke så må du til med relè osv, men det er ikke farlig å prøve ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
220ola Skrevet April 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 ja har fått de te nå ;) kabelen te brekke jorda eg berre, så trur de funke nå, men ka e de så eg ikkje får tilgang te om "brekke er av" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Sikkerhetsfunksjon på DVD biten. Du skal ikke kunne kjøre bil mens du ser på DVD/film. Derfor "må" du ha på brekket for å få bilde. Har man på brekket så står man som regel stille. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
220ola Skrevet April 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Åja, men om de ikkje funke å berre jorda den ledningen, koble eg an berre te brekke sånn an ska var, går jo godt å kjøra me brekke på de førsta hakket f.eks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Hvilken spiller er det? De spillerne jeg har koblet så har jeg bare koblet den kabelen til jord (sort kabel på ISO kontakten bak på spilleren). Virket perfekt det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
220ola Skrevet April 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 E jvc av2 elle eller nåke sånn, huske kje heilt, får ha me meg ein dvd neste gong eg ska te mercen så får eg sjå om de funke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
220ola Skrevet April 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 E ein jvc av2 eller kd2 eller nåke sånt, huske kje heilt i farten :p Får ta med meg ein dvd ut neste gong eg ska te mercen så får eg sjå om an funke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
220ola Skrevet April 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Oi kom vist 2 der :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 17, 2014 Rapporter Share Skrevet April 17, 2014 Legg kablene i de orginale kabelkanalene i gulvet, under teppet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
220ola Skrevet April 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2014 Jaja har lagt dei opp å ferdig me de, vente berre på ny forsterkar nå si den eg hadde va for liten for suben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg