heljo Skrevet April 22, 2014 Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 har nokon greie på handbrems på 2002 mod? Heng på høgre hjul, må banke den laus. Har herja med armen, hatt den av og prøvd å smørje og jobbe med det, men hjalp ikkje. Kan eg vippe av tetninga på akslingen utan at det lek bremsevæske? Eller kan eg kjøpe rerasjonssett til dette? Fryktar jo at eg endar opp med ein ny kaliper, men har ikkje lyst til det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 22, 2014 Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 Om du ikke har kunnskap om å overhale en sånn caliper, så ender det nok dessverre med at du må skifte den ut. Ta av håndbrekkwiren så du er sikker på at det er caliperen som er deffekt og ikke wiren som går tungt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2014 ordnar nok overhalinga viss eg får tak i deler, eller viss nokon veit om det er bremsevæske bakom tetninga på armen der, kan eg kanskje berre moe opp den eg har. Wiren er ok, det har eg sjekka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2014 Du kan jo og sjekke Ebay evt om det ikke haster, er ofte mange kroner og spare på å handle der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2014 Jeg handler slikt hos NB-parts i Tyskland Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babelfisken Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Jeg handler slikt hos NB-parts i Tyskland Henter du i Sverige eller har de ok shipping priser om man spør?. De oppgir jo ingen shipping priser til Norge på Ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 De sender til Norge på forespørsel via Deutsche Post (brev) :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Babelfisken Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 Er prisene ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2014 De tar 5 € i frakt. Deleprisene er helt upåklagelige. Det siste jeg handlet var komplett rep-sett for bakre calipper på Audi C4, kostet 11,90 € Babelfisken reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg