Gå til innhold

Umekanisk Blow Off

Ranger emnet

EyeLid

Anbefalte innlegg

I helvete! Søren som jeg skvatt! :eek:

Her sitter jeg og hører musikk på max volum å så kommer den skurrelyden som dere velger å kalle dump-lyd for full guffe ut av høyttalerne mine! Aaaah!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

I helvete! Søren som jeg skvatt! :eek:

Her sitter jeg og hører musikk på max volum å så kommer den skurrelyden som dere velger å kalle dump-lyd for full guffe ut av høyttalerne mine! Aaaah!

Du er ikke den eneste..

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man lagt sammen alt noen bruker på plastik, eksos og annen drit, er jeg rimelig sikker på at de kunne fått råd til en turbo istede. Er det ikke alerede nok biler her i landet som bråker som et uvær å går like bra som stasjonsvogna mi(90hk) :rolleyes:

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Hadde man lagt sammen alt noen bruker på plastik, eksos og annen drit, er jeg rimelig sikker på at de kunne fått råd til en turbo istede. Er det ikke alerede nok biler her i landet som bråker som et uvær å går like bra som stasjonsvogna mi(90hk) :rolleyes:

krever kunnskap det vettu... ;)

tviler på at det krever så mye for å plassere en snurreting i muffler'n for å få turbo-wannabe lyd også.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lurer på hvordan det skla gå seg til med den bilen du har, hvorfor ikke sette et russehorn oppa bilen når du er igang? Du har ikke tenkt over det at turbo lyd er noe mer enn den jævla ventil lyden? Klart en sån ventil vill hjelpe deg å snøre inn fjortis babes, men tror ikke dem blir i helt samme liga som hun på bilde lol

Foresten er bilen på bildet en Chrysler Crossfire med 3,2 liters V6. Tviler sterkt på at det er noen plystreventil i den.

Tror at en del av fast and furious folket har glemt første delen fast. Hvor jævli teit er det ikke å bli kjørt fra av en Nissan Cherry Turbo? Eller for den saks skyld en 2,5 tonns Cadillac.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider