Gå til innhold

GW51MO2 Gateway 500, adapter til volvo s40 skifte av cdveksler

Ranger emnet

Runar14

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan man kan få til denne i bilen: http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=2987

Det som er hoved spørsmålet er om man kan koble ut cd-veksleren som er original i bilen og la denne ta over styringen, eller må jeg dobbelt koble slik at jeg både har cd veksler og gateaway 500? vet at det går ved å dobbelt koble det sammen men det må da kunne gå ann å bare sette den rett inn uten noe cd veksler? cd-veksleren er ødelagt og vi lever jo også i 2014 så det er vel på tide å kassere cd`ene. og ja jeg har optisk hvis noen skulle lure over det smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår