ttomsa Skrevet April 24, 2014 Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Hei Girkassa på min XL7 er utrolig vond å gire med. Finnes det noen som har erfaring med dette og er det evt en quick fix? Råd mottas med stor takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 26, 2014 Rapporter Share Skrevet April 26, 2014 Første bud er jo å prøve med ny olje på girkasse.Frir clutchen skikkelig da? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet April 26, 2014 Rapporter Share Skrevet April 26, 2014 Prøv å fyll automatolje(ATF) på kassa. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttomsa Skrevet April 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2014 Kassa var litt "trang" og vond å gire med tidligere, så ble det sen service på bilen og det ble fylt på syntetisk motorolje tror jeg, mekanikern beklaget det og byttet til girkasse olje igjen men kassa har ikke vært god etterpå. Håper atf olje kan hjelpe :-) >takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Elvis Skrevet Oktober 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hei. Fikk du fikset problemet? Eg har samme problem med min. Vanskelig å få i første og andre, og i revers... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ttomsa Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hei Nei har ikke prøvd med atf olje .... den er like jævlig fortsatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg